fredag den 28. juni 2013

Telefoner

I går bestilte jeg en ny mobiltelefon, og den kom allerede i dag.
Ud med simkortet i den gamle telefon, som ikke har det så godt mere efter 4½ års brug.
Ud med anordningen i den nye, så simkortet kan komme ind.
Anders, nabosøn, er god til al det nye IT, så jeg fik lidt hjælp.
Vi brækkede yderkanten af simkortet, og skulle så have det ind i den nye.
Suk-suk, det passer IKKE.
Bare fordi jeg skal have et nano simkort.
Og der går 2-3 hverdage før det ankommer.
Så nu er jeg fuldstændig uden mobiltelefon.
Jeg har da heldigvis min fastnettelefon - endnu.
Men den kan jeg jo ikke tage med mig, når jeg skal på farten, og det skal jeg i week-enden.
Hvad gjorde vi før der kom mobiltelefoner?
Jeg kan godt huske det.

2 kommentarer:

  1. Surt. Vi har lige fået ny udbyder, hvorfra vi fik simkort med dag-til-dag-levering. Det var en god service :-)

    SvarSlet
  2. Øv - det skulle du have vidst så du kunne bestille et sammen med telefonen. Vi fik vores kort før vi fik de nye telefoner. Men jeg kan også godt huske det. Vi snakkede i fastnettelefoner ... indimellem eller brugte møntbokse til korte beskeder hvis vi var på farten eller måske kunne vi sende et brev ;) Godt vi har fået mobiltelefoner. Håber du hurtigt får dit sim-kort

    SvarSlet