lørdag den 8. juni 2013

Firkanter og sekskanter


Skøn vejr igen i dag. Lad der blive mange flere af dem hele sommeren.
Jeg har været flittig i haven.
Jeg har bl.a. nedlagt bålpladsen, hvor jeg var god til at brænde af.
Det har jo været forbudt i nogle år, så kan jeg jo ligeså nedlægge den.
Det bliver også nemmere at slå græsset, når jeg ikke skal bugsere udenom.
I pauserne...
har jeg hæklet firkanter til naboens sølvbryllupstæppe
og
syet sekskanter til et rødt patchworktæppe jeg startede på sidste sommer.
Black er godt tilpas, for han har fået to lange gåture i dag.
Black har haft travlt med at grave huller, for at kunne finde kølighed! Han graver, og så går han, og vender dog tilbage senere hen. Han har gravet et fint hul under parykbusken på billedet (en af mine yndlinge i haven - primært pga farven og de specielle parykker).
Det er tilladt at grave huller - her.

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn busk - og dejligt at både du og Black går og hygger jer i haven! Jeg var ude i går aftes, så dagen i dag tilbringes i slowmotion :-)
    Klem og ha' en dejlig aften, Kisser!

    SvarSlet
  2. Ja, sådan en parykbusk er super smuk i haven. Glæder mig til at se dine hæklerier.
    God aften.
    Knus

    SvarSlet