tirsdag den 4. juni 2013

Glæden ved fagre nye verden

Tidligt i morges fik jeg øje på en stak papirer fra min seng.
Arkivering af papirer er en "opgave" af "ubehageligt gode".
I gamle dage kunne den vokse til anseelig størrelse, før jeg fik taget mig sammen til at arkivere i alle mapperne.
Jeg glæder mig MEGET over fagre nye verden, med e-boks, netbank, skattemappe og hvad det hedder alt sammen, hvor alt foregår elektronisk. OGSÅ ARKIVERING.
Der er dog en smule, der dumper ind gennem brevsprækken eller udleveres andre steder, der skal gemmes, og det var det, der fangede mit øje.
Nu er det arkiveret!
En frisk lille morgenopgave.
Jeg skal på bytur med en veninde i dag. Vi skal igennem Tivoli, før vi finder et godt sted at spise.
Jeg er jo udstyret med årskort, og det skal jo bruges flittigt.

2 kommentarer:

  1. Ja, hurra for e-boks, netbank, skattemappe osv. Bunker har det jo med at vokse helt af sig selv.
    Rigtig god tur i dag Kisser, det lyder meget, meget hyggeligt! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, bunkerne vokser heldigvis ikke så meget i disse tider :-)
      Tak, det skal nok blive hyggeligt med veninden :-)
      Klem

      Slet