torsdag den 6. juni 2013

Svævende tærte

Jeg lærte noget nyt i går.
Madholdet i cafeen i økologiforeningen havde planlagt svævende tærter.
Med spinat.
Svævende tærter er tærter uden bund!
Jamen, så nemt.
Det vil jeg da lave selv.
Bare nogle grøntsager i bunden af fadet, så hytteret og æg pisket sammen ovenpå - ind i ovnen og der kan serveres.
Det var en skøn eftermiddag/aften i Det grønne hus.
Huset ligger lige ned til Køge å, med en skøn have.
Da der blev lidt stille i cafeen, var vi 3, der havde vagten, at finde udenfor i det skønne sommervejr.
Der blev nemlig serveret champagne af hr. og fru Johansen, der lige var blevet gift.

6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn dag! Og tak for tippet med svævende tærter uden bund. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det kan jo være så nemt og ligetil. Klem.

      Slet
  2. Jeg fik straks sådan nogle herlige billeder på nethinden. Gad vide, om nogen kan fange den med broccoli? God dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, det kan jeg... Eller ihvertfald billedet af den med broccolien.
      Nyd det gode vejr ovre vestpå :-)

      Slet
  3. Det er vist et godt job du har fundet dig ☺. Allerede på første vagt serveres der champagne ☺ ☺ ☺.

    SvarSlet
    Svar
    1. Annette, det er et hyggeligt job, så ganske anderledes end det jeg var vant til. Sådan skal det også være. :-)

      Slet