søndag den 2. juni 2013

Koncert

Fredag aften var jeg til koncert i Forum med Eros Ramazotti.
Vi - min bror, min niece og jeg - snakkede om, at det kunne være en fordel at kunne italiensk.
Eros havde lært nogle få danske ord: Copenhagen ELSKER DIG.
Det var en fantastisk koncert.
Endelig et sted med god lyd.
Et flot sceneshow.
Og nogle ekstremt flotte saxofon- og klarinetsoloer.
(Sendte min svigerfar en kærlig tanke, for han spille begge dele).
Vi blev godt underholdt både til øjnene og ørerne.
Alle pengene værd.
Jeg havde parkeret min bil ude hos i bror i udkanten af København, for han bor ret centralt hvad bus og tog angår. Der kører en bus lige fra hans gadedør til Forum.
Jeg sendte også en anden af mine niecer en kærlig tanke, for hun har været udvekslingsstudent på Sicilien i et årstid.
Det viser sig, at hun og hendes mand sad nede på 28. række.

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig oplevelse for jer, Kisser - og sjovt at I mødte din niece til koncerten. God idé at holde lidt uden for byen! Når jeg er i København en hel dag, parkerer jeg gerne på Frederiksberg og køber en dagsbillet til 35 kroner.
    Klem!

    SvarSlet
  2. Mon hun kunne mærke, du tænkte på hende....

    SvarSlet