mandag den 17. juni 2013

Følgesvend

I dag skal jeg være følgesvend (eller ledsager) sammen med en veninde, der skal på sygehuset til undersøgelse. Der vil være noget ventetid...
Så jeg medbringer musik til ørerne og håndarbejde.
I går eftermiddags mødtes jeg med strikkeveninderne, og de er vildt gode til at inspirere og give gode ideer.
For et par år siden fik jeg - selvfølgelig af mit barn - noget lækkert garn i mange forskellige farver, og jeg måtte selv tage stilling til, hvad det skulle bruges til.
Det skal bruges til en mangefarvet stribet bluse med ensfarvede ærmer, og den skal jeg i gang med i dag - på sygehuset.
Jeg mangler kun en halv times hæklearbejde på naboens sølvbryllupstæppe, og så skal det bare sys sammen, og det er jo ikke sådan at tage med i håndbagagen.

1 kommentar:

  1. Det lyder smukt med den stribede bluse, Kisser - må vi se den, når du er færdig? Hvor er det flot, at du har hæklet et tæppe til naboens sølvbryllup!
    Klem og ha' en rigtig god solskinstirsdag!

    SvarSlet