onsdag den 26. juni 2013

Brugsanvisninger!!


Min gode gamle telefon med indlagt musik er kaput i højttalerudgangen, så der kommer ikke noget musik ud i ørepropperne.
Så jeg har investeret i en sød lille Apple IPod shuffle.
Den fylder ikke meget, og alligevel kan den rumme 2 GB, og en batteritid på 15 timer.
Rigeligt til mit brug.
Suk, jeg skal læse en lang brugsanvisning, for det er ikke sådan ligetil at overføre musik til den.
Købt i byen i formiddags, og der var også torvedag.
Uhm, jordbær, ærter, kirsebær mmm og gammel ost kom med hjem.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det lille vidunder og god fornøjelse med brugsanvisningen. Her har vi en iPod Nano - den ligner din, og det er da utroligt, at noget kan laves så småt.
    Nyd sommeraftenen og klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, ja det er et lille vidunder. Jeg overvejede også Nano pga skærmen, men det blev til shufflen.
      God torsdag og klem

      Slet