fredag den 14. juni 2013

Sladder

Det er hyggeligt at kunne bringe lidt sladder videre.
Jeg har lige hørt i min øresnegl, at kendisugen 29 fra Skagen flytter til Tisvilde.
Huh, jeg sender mange tanker til det nordsjællandske folk, som får glæde af de "kendte" og måske deres fede biler.
Håber de opfører sig ordentligt.
Jeg kom også lige til at sende en tanke til Matador. Rejste de ikke til Trouville i det nordsjællandske, hvor jeg forestiller mig det ligger??
Ønsker blogland en behagelig week-end.

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende - jeg har aldrig hørt om kendisugen 29 fra Skagen, men nu vil jeg holde øjne og ører åbne i det nordsjællandske.
    Rigtig god weekend og klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, det var det "kendte og unge" - "the jetset", der larmede i Skagen i uge 29 (ligesom 2900 Hellerup). Og de skulle holde flyttedag til Tisvilde.
      Min veninde, som har sommerhus i Rågeleje, fortalte "nyheden".
      God week-end og klem

      Slet