lørdag den 3. august 2013

Trængsel

Jeg skulle ind til Køge by for at få en snak med HI-FI Klubben om med DVD afspiller kan afspille et bestemt format. jeg knne ikke finde det i BRUGSANVISNINGEN.
Torvedag, der kom gulerødder og løg med top med hjem.
Orkideerne koster næsten ingen penge, utroligt, men jeg har desværre ikke plads til flere.
Der var ekstremt mange mennesker i byen i dag, så jeg fortrak ud til de åbne land for at få luft under vingerne.
Resten af dagen skal gå med absolut ingenting. Black er dødtræt oven på i går, han ligger bare på sit tæppe og brummer tilfreds.
Nåh nej, jeg skal da vist lige ordne lidt solbær fra i går.... Marmelade og sådan noget lignende....

1 kommentar:

  1. I er heldige med jeres torvedage i Køge - det kunne vi godt bruge her. Jeg håber, din DVD-afspiller kunne afspille det specielle format.
    Klem og rigtig god mandag!

    SvarSlet