torsdag den 1. august 2013

Technicolor dreams

I dag har jeg været en lille smule træt.
Så det var mig først og Black bagefter - med dagens motion.
En lille cykeltur på 12 km. Det er så godt at cykle, og med gode cykelstier er der god mulighed for at tænke gode tanker og reflektere.
Vel hjemme igen og efter en kop kaffe gik Black og jeg en lille tur på en times tid.
Jeg har vandret lidt rundt om mig selv, fordi jeg skulle etablere ny internetforbindelse sådan omkring ved 17-tiden, hvor den nye forbindelse blev aktiveret.
Det var ganske godt beskrevet i medfølgende papirer...
Boksen hedder Technicolor, og der var bestemt Technicolor Dreams, fordi det tog 10 minutter efter jeg havde forbundet samtlige ledninger - også til det trådløse netværk - og forbindelsen var oppe at køre.
Det eneste, der ikke kører, er fjernsynet, som jo har SmartTV.
Jeg sender mange gode tanker til svigersønnen min, som ved alt om alt. Og han ved lige, hvordan han skal fixe den sag.
Så der var absolut ingen grund til at sende verdenen væk - i denne omgang.

2 kommentarer:

  1. Det var dejligt, at det gik så nemt - og at du har en svigersøn, der kan hjælpe med fjernsynet!
    Her har der været fuld drøn på hele dagen, så jeg er også en lille smule træt :-)
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg var superglad for at det gik så nemt.
      Ja, det kan være lidt svær at følge med børnenes tempo.
      Klem

      Slet