fredag den 23. august 2013

The Heat

Tænk, at jeg kunne glemme at jeg skulle i biografen i går aftes.
Så det var op på cyklen og ind til byen.
Vi så THE HEAT med Sandra Bullock - en action og komediefilm. Vi fik rørt lattermusklerne godt og grundigt. Der skete noget hele tiden i filmen. Hun spiller en perfekt FBI agent, og får en temmelig hårdtslående kvindelig makker i en anseelig størrelse, og sammen gør det det både godt og komisk.

I dag kan jeg bare glæde mig over, at vi er færdige med at mure væggene op på mit gode gamle hus.
Der er også ryddet op - al puds er kørt til lossen, carporten er omorganiseret, så der er plads til stilladset og alt ånder idyl.
Malerarbejdet venter til foråret, for pudsen skal tørre fuldstændig.

I dag bliver også en travl, travl dag.
Jeg skal gøre rent - som i fuldstændig rent.
Fordi i morgen flytter mit barn ind for at passe på Black i en uges tid, mens brormand og jeg rejser til Mallorca. Hun må ikke være i omgivelser, hvor der bliver bygget/repareret den mindste smule.
Og her er en anelse støvet.
Murstøv har det med at komme ind alle vegne.
Godt jeg har en god støvsuger og nogle effektive klude.

Jeg skal da vist også tænke på at få pakket en smule tøj.
Har lige fået underretninger dernede fra, at der er ca. 30 grader og SOL.
AAAHHH, jeg elsker solen (selvom jeg er god til at opholde mig i skyggen)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med at du er færdig med at mure væggene op - og rigtig god ferie, Kisser! Jeg håber, vi må se billeder, når du kommer hjem igen. Klem

    SvarSlet
  2. Madame, åh ja, det var også tilfredshedens suk, der undslap os i går.
    Jeg tager i hvert kamera med, så mon ikke der skulle komme et par billeder på både her og på FB.
    Klem

    SvarSlet