onsdag den 30. maj 2012

Vaske hænder

Jeg har lige skiftet plasteret rundt om den skinne jeg har på fingeren, jeg kom til skade med for 3 uger siden.
Lige inden jeg satte det på, vaskede jeg hænder.
Det føles som den rene luksus bare at tage et stykke sæbe i hånden og vaske hænder helt almindeligt.
Med plaster på - er det flydende sæbe jeg bruger og vaske udenom den 4. finger. Lidt besværligt, men det kan lade sig gøre.
Dropfingeren hænger næsten ikke mere, så det ser ud til at hele fint.
2 uger 6 dage endnu....

1 kommentar:

  1. Dejligt at det heler fint. Tænk engang, så glad man kan blive for helt almindelig ting, når man har måttet undvære dem et stykke tid. Jeg ønsker dig fortsat fremgang.

    Ser på din biografliste, at du har set filmen: Hvad med Kevin. Jeg har lige skrevet om den og kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvad du mener om den. For ... den er da lidt speciel :-)
    En god dag til dig. Knus.

    SvarSlet