tirsdag den 22. maj 2012

Farveorgie

Jeg elsker naturens farveorgier og dens uovertrufne storslåethed og overdådighed.
Her et lille kig ud i min have.
Forrest naboens lilla syrenet.
Lige bag syrenerne står rhodoerne og den lyserøde kan lige skimtes.
Midt i billedet PARADISÆBLEtræet. (Det skulle også kun være blevet højst 4 meter højt. Nu er det over 10 meter. Det bor godt derude).
Det er så betagende, at det gør bare godt - og giver fred i sjælen.
Kan man bare andet end føle harmoni?
sådan en aften som nu - vindstille, lune, fred og ro.


4 kommentarer:

  1. Skønt billede! Der er så mange flotte farver udenfor :) Jeg elsker denne årstid med alle planterne i haven ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog smukt at se din have - du har flere blomstrende buske end vi har her, og det er helt vidunderligt at se. Mine rododendron og liljekonvaller sprang ud i går.
    Klem og god onsdagsfridag til dig!

    SvarSlet
  3. Anette: det er den bedste årstid af alle :-)

    SvarSlet
  4. Madame: liljekonvaller :-) jeg købte nogle for 2 år siden, det er aldrig blevet til noget, mærkeligt. Det er så smukke.
    God torsdag og klem

    SvarSlet