onsdag den 23. maj 2012

Min første cykeltur

Cykelhandleren har lige været her for at aflevere min nye el- cykel. Han ville gerne have, at jeg kørte en prøvetur,mens han stod og så på. Så mig op cyklen og så startede mine lattermuskler. Det er vildt sjovt at køre på el-cykel. Bedst som jeg tror jeg skal trampe i pedalerne, farer den afsted, og jeg kan sidde helt stille og roligt og nyde naturen. På min første selvstændige tur (uden støttehjul) greb jeg mig selv i at kigge i bakspejlet. Ups, der er jo ikke noget!!! Jeg tror jeg skal have et bakspejl til den cykel. Billede af den kommer senere.

9 kommentarer:

  1. Wauw - hvor er du heldig. Stort til lykke med din nye cykel, den skal du nok blive glad for.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det nye køretøj. Og her troede jeg, at vi skulle se et foto af din ny erhvervelse :-).
    Knus
    Mette

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Mette, jeg har ikke stunder lige nu, pc'en er lukket. - jeg bruger iPaden, og den vil ikke tá billeder ind. Jeg skal gå ind til Køge lige om lidt for at møde en veninde til frokost og slentre shopping.
    Knus Kisser

    SvarSlet
  5. Mosekonen, den er allerede et hit.

    SvarSlet
  6. Tillykke med cyklen - der er kommet godt gang i salget af el-cykler herhjemme ved jer :) Ja du må lige vise den frem :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye el-cykel, Kisser! Det må være dejligt at køre på sådan en og nappe bakkerne så let som ingenting :-)
    Klem og ha' en skøn aften!

    SvarSlet
  8. Anette: tak. Der er billede på nu.

    SvarSlet
  9. Madame: tak. Elcykel er rigtig godt på bakker og sådan en som mig med åreforkaldning, hvor benene syrer godt og grundigt til.
    God torsdag og klem

    SvarSlet