lørdag den 26. maj 2012

Nye sko - til lidt af hvert

Jeg bruger meget træsko i haven.
På venindeturen i onsdags kom vi forbi alle skobutikkerne i Køge.
Udenfor stod sådan nogle crogs i børnestørrelse.
Jeg måtte ind at prøve, og var solgt op stedet, så derfor købte jeg et par.
De er supergode til lidt af hvert.
De er gode i haven.
De er helt eventyrlige ved stranden, for jeg sætter altid sandalerne i strandkanten.
Nu beholder jeg da bare mine crogs på.
Det allerbedste - de er skridsikre, og det er guld værd med en Black, der altid har travlt.
De er også gode at cykle med.
Jeg har været på cykeltur i dag - ind til Køge for at hente en bog hos boghandleren, jeg havde bestilt.
Og der er jo også torvedag om lørdagen, så der kom radiser og gammel 10% ost med hjem i cykelkurven.
Og paranødder og figner.
Da jeg skulle cykle hjem, virkede elmotoren ikke, så jeg cyklede på gammeldavs vis hen forbi cykelsmeden, der i en håndevending ordnede problemet.

6 kommentarer:

  1. De sko ser også gode ud - jeg har før hørt godt om dem, så måske skulle man en dag se sig om efter et par. Jeg bliver forfærdelig træt i benene af at gå i træsko.
    Godt du var i nærheden af cykelsmeden, og ikke skulle cykle almindeligt vejen hjem.
    God pinse.

    SvarSlet
  2. Tillykke med de fine crogs, Kisser! Jeg har længe haft kig på et par, men ikke fundet min størrelse - kan tænke mig, de er skønne at have på. Hvor er det dejligt, så meget glæde du har din nye el-cykel.
    Klem og en skøn pinsesøndag til dig.

    SvarSlet
  3. De er seje :)
    Jeg har også et par i knaldrød og jeg bruger dem hele tiden. Jeg har haft dem på på arbejde også, og så sang en kollega på Birthe-Kjær'sk for mig: "Pas på de knaldrøde gummisko..." :)

    SvarSlet
  4. Mosekonen: de er supergode, crogs. Jeg bliver ikke træt i benene af dem, det gjorde jeg nu heller ikke i træskoene.

    SvarSlet
  5. Madame: åh ja, det er så skønt at cykle, og nu har jeg jo noget at bruge den til.
    Jeg kan varmt anbefale crogs.
    God aften og klem

    SvarSlet
  6. Bettina: jeg har også mine på på arbejde, for jeg går frokosttur, og så er de gode at have på.
    De er også flotte i røde :-)

    SvarSlet