torsdag den 10. maj 2012

Ude at lede

Jeg har lige været en tur på Åsen i Køge
for at lede efter Grundtvigs grav.
Jeg fulgte skiltene og for åbenbart vild for jeg fandt den ikke.
Jeg fandt så meget andet godt.
Når jeg altså kunne få lov
for
en Black
der var helt oppe i dete røde felt
af bare iver
over alle de nye dufte.
Hunden har gået 20 gange mere end jeg har
for så mange gange han skulle gå rundt om mig
for at forstå at vi tager det
cool.
Black bliver 9 år til september
og
har et energiniveau som en ½ år hvalp.
Det passer ganske dårligt med
mit vindueskiggersyndrom
der kræver
passende
pauser på en gåtur.



På en sti var der hundredevis af vinbjergsnegle, så jeg gik yderst forsigtigt

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Gruntvigs grav ligger oppe på en bakke, ikke så langt fra pakeringspladsen.

    SvarSlet
  2. Britt, jeg ku bare ikke finde bakken :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt at se dine billeder, Kisser! Godt du passede på vinbjergsneglene.

    Ja, jeg vil gerne tro, at der er krudt i Black - foråret gør noget ved både dyr og mennesker. Klem og en skøn fredag til dig!

    SvarSlet
  4. Madame: der er så skønt ude på Åsen.
    Både mennesker og dyr vågner ligesom op om foråret og får energi af en speciel slags.
    God lørdag og klem

    SvarSlet