fredag den 11. maj 2012

Næseblod

Denne uge har været anske anderledes.
Først min venindens dødsfald.
Siden mit uheld - klask - på den kongelige parkeringsplads og besøg på skadestuen.
Besøg af ejendomsmægler.
Besøg i dødens forgård: scanningskælderen på Riget. Smukt interiør og meget meget syge mennesker. Så uhyggeligt.
Midt i al det uhyggelige: der lå et magasin ANGOFILIA - udgivet af søde Mia Folkman (som har en blog, energien er ikke lige nu til at linke). Et skønt og smukt blad.
Senere på fredagen: næseblod, der bar løb i stride strømme i en hel time.
Jeg er hjemme hos mig selv nu og er "fit for fight" og GANSKE TRÆT.
I morgen skal ljeg til begravelse.
Næste uge må gerne blive helt normal.
Det bliver den næsten, for jeg skal på 5 dages ferie - SOM CAMPIST.
Og 2 dages arbejde er da lige til at overkomme - selvom de har en varighed af 8 timer.
Har bedt min chef om kortere arbejdstid: 7½ time om dagen. Jeg skal bare lige vente en måned...

10 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig træls uge for at sige det mildt. Det er trist at læse om din veninde. Mange kram og tanker!

    SvarSlet
  2. Anette, det er lige præcis det rette ord: træls. Meget trist med veninden min. Og håber på et godt resultat af skanningen i dag. Knus til dig:-)

    SvarSlet
  3. Åh søde Kisser, sikke da en på alle måder dum uge. Hvor er det godt at du har ferie og en campingtur at se frem til. Og hvor er jeg glad for, at jeg (eller rettere mit blad) kunne være bare et lillebitte lyspunkt i alt det uhyggelige. Knus

    SvarSlet
  4. Bestemt ikke nogen opmuntrende uge - så hvis humøret er nede, så forstår man det da godt.
    Ønsker dig en dejlig campingtur med godt vejr. Knus.

    SvarSlet
  5. Mia jeg blev bare så glad da jeg så dit blad.
    Knus

    SvarSlet
  6. Mosekonen: og også en energikrævende uge.
    Glæder mig til campingturen.
    Knus :-)

    SvarSlet
  7. Sikke da en helt forfærdelig uge :( Håber de kommende feriedage giver dig lidt ro tilbage i systemet :)

    SvarSlet
  8. Trine: det ved jeg de gør - skaber en god og ny energi :-)

    SvarSlet
  9. Kære Kisser, sikke en uge du har haft - det er sindsoprivende. Ja, du må da ned på 7½ times arbejdstid om dagen. Godt du har fri nu hver onsdag, og så venter der en dejlig helligdag på torsdag. Klem!

    SvarSlet
  10. Madame: 7½ time om dagen er passende. 8 timer er alt for meget...
    ja, det har været en anderledes uge.
    God søndag og klem

    SvarSlet