fredag den 1. februar 2019

Ud at køre

Min bil har stået stille i 2½ uge, og det er jo altid lidt spændende om den vil starte - det er jo vinter, for jeg ville ud at køre i går.
Den startede fint, og jeg skulle blot stille uret, for bilens computer havde sendt data ud i det blå.
Det var altså rart at komme ud i det virkelige liv igen - jeg skulle bare ud at handle.
Men jeg overvejer ganske alvorligt at få leveret varer en gang eller to om måneden fra - måske COOP.
Det har faktisk været ganske rart at bruge af lageret, det sætter fantasien lidt i sving.
Jeg er stor tilhænger af stop spild af mad....
Jeg kom forbi LOOP i går og kiggede - må jeg nok indrømme - længselsfuldt derind. Jeg har sat abonnementet i bero i en måned. Jeg havde nemlig lige fundet motivationen frem, da jeg var et fjols med min fod....

2 kommentarer:

  1. Du var vel ikke et fjols, men uheldig :-) Eller opførte du dig virkelig fjollet, Kisser? Det kan jeg da ikke tro :-D
    Godt du er på benene (tøhø) igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har ret - ret uheldig.
      Det var ligesom der kom en stemme fra køkkenet, da jeg brølede som en løve ved uheldig.... Finn ku ha sagt: kvajhoved...

      Slet