torsdag den 14. februar 2019

En tur i biffen

For nogle dage siden var jeg i biografen for at se
FØR FROSTEN.
Biografklubben havde den på plakaten, og jeg havde slet ikke lyst til at se den, fordi det var barske tider i vores land i 1800 tallet.
Men veninden fik mig overtalt, så vi så den.
Det var stadig barke tider for de små husmænd....
Jesper Christensen havde hovedrollen, og han var eminent i den rolle.
Jeg så ham i Aftenshowet for nogen tid siden, hvor han fortalte om sin rolle. Han bemærkede bl.a. at der var mange situationer, hvor han kunne mærke sin alder... han skulle f.eks. have hjælp til at komme op at stå, og det var en yderst krævende rolle. Han spillede intet mindre end fantastisk.

De sidste par dage har jeg været ude i haven - selvfølgelig på havearbejde. Det bliver nok lidt sejt når det atter bliver havesæson igen - med det ben. Heldigvis er det muligt at foretage arbejdet siddende, så jeg ikke "vælter". I går blev det også til en times tid i solen - skærmet af terrassens tag og der var læ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar