onsdag den 23. januar 2019

Forkælet?

Mit afkom og svigersøn havde været på ferie i det sønderjyske og ville lige lægge vejen forbi matriklen her på vej hjem.
De var så søde at købe ind for mig.
Ca 24 kilo frugt og grønt og lidt andet nødvendigt.
Det er fuldstændig vildt at se på.
Jeg har da mad til et par dage.
Reservelageret var blevet reduceret temmelig meget i løbet af januar.
Det var så skønt at de gerne ville....
når nu jeg er et fjols med mine fødder og ben.
Dejligt at føle sig forkælet.
Al gang foregik en gang i løb,
nu er det adstadig gang.
Passer vist meget godt til min alder,
men ikke til mit temperament. 



5 kommentarer:

  1. Hanne jeg tror der er næsten alt i grøntsager... så dagen i dag har stået i madlavningens tegn. Mange af grøntsagerne er kommet på frys.

    SvarSlet
  2. Det var virkelig sødt gjort af dem!
    Du er ikke hoppet på Nemlig.com?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så skønt at de gad.
      Nej, ikke endnu med nemlig.com, jeg elsker jo at købe ind. Jeg har dog kigget på deres side - og tænkt på det af og til.

      Slet
  3. Vil lige fortælle dig, at blogtræffet i Gavnø Slotspark bliver søndag den 28/4 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt. Jeg skal til 70 års fødselsdag den 27. og det er jo dejligt at kunne deltage i det hele. Jeg giver Britt besked, så hun også kan deltage. Tak for info :-)

      Slet