mandag den 14. januar 2019

60 dage

I dag har startskuddet lydt til
60 dage.dk
Det er en kampagne for at "blive en bedre udgave af sig selv" med fokus på
mad, motion, søvn mm
Jeg deltog også sidste år, og jeg kan godt lide at konkurrere med mig selv.
Det er sjællandske medier, der står bag kampagnen.
Formålet er primært at knuse dårlige vaner - eller blive opmærksom på, at de eksisterer.
For at få adgang til den daglige rapportering skal man udfylde et sundhedstjek.
38 spørgsmål om mad-, motions- og søvnvaner.
Sidste år var mit daglige pointmål 185, i år er det 264. Min body-age er 10 år yngre end min reelle alder. Ikke så ringe endda.
Det er jo det sjoveste at fuldføre sine point hver dag, og når de overstiger ens tal, samler man sammen til at kunne stige i niveau.
Sidste år ramte jeg niveau 12. I år er jeg ganske tilfreds bare at ramme 6.
Det er jo også lige noget, der passer mit statistik-nørd-gen.
Der er over 4.000 deltagere i kampagnen.


6 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, jeg prøvede at lave en profil, jeg blev sat til 18 år :-) så enten har jeg ikke svaret ærligt, hvilket jeg synes jeg har og så må man konkludere at jeg vist overvurderer mig selv ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu bliver jeg nysgerrig. Hvor har du lavet den profil?
      18 år 😉 tihi

      Slet
    2. Det var på app'en 60dage.dk :-)

      Slet
  2. Det lyder som en spændende udfordring - der lige passer til diverse nytårsforsætter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny det er en super god kampagne og det passer så fint lige efter jul 😊

      Slet
  3. Ja det kan være svært at begrænse sig med de tal 😊

    SvarSlet