onsdag den 9. januar 2019

Begejstring

Mandag eftermiddag besøgte jeg min læge, fordi min fys gerne ville have en fornyet lægevurdering af min elendige fod.
Der er jo ingen egentlig diagnose på den fod - andet end det er en dropfod. Og en dropfod har sin årsag et sted fra. Det er svært for en fys at behandle en person uden diagnose.
Lægen kunne med det samme se, at det gik dårligere med min fod/ben.
Ja, ting tager tid - også at gå med en lam fod....
Mere ja, det er gået ned ad bakke.... med foden.
Det medførte, at lægen synes jeg skulle have undersøgt mit bens nervebaner - en undersøgelse, som Roskilde afviste sidste sommer.
Det kom sandelig også til at stå i henvisningen.
Mandag eftermiddag henvisning afsendt.
Onsdag formiddag indkaldelse modtaget
fredag eftermiddag.
Det er da vist kvikt i disse tider for et betrængt sygehusvæsen.
Og min begejstring kender ingen grænser.
Tihi, jeg havde en aftale med bandagisten om en elektrisk dropfodskinne samme dag, så den er blevet flyttet.

2 kommentarer: