lørdag den 28. marts 2015

Smykker

Da jeg var i Barcelona med min lillebror for et par år siden, kom vi forbi en butik med Swarowski smykker.
Min bror skulle bruge en gave til sin datter, og jeg faldt for et armbånd.
Jeg er den lykkelige ejer af ganske få smykker, og jeg har kun dem jeg har på.
Jeg har lige opdaget, at jeg har tabt det armbånd, jeg købte i Barcelona.
Øv, øv og atter øv, for jeg holdt meget af det.
Da jeg var med min datter i Paris sidste år, købte jeg et andet armbånd fra samme firma.
Det kan jeg kun have på, når jeg er inden døre, for det har jeg også tabt nogle gange, men fundet det igen.
Konklusionen, det er slut med armbånd af den slags!

2 kommentarer:

  1. Øv for noget...ikke et pænt udtryk.
    Måske kan du så investere i et nyt smykke...

    SvarSlet
  2. Først og fremmest et forsinket hjertelig tillykke med fødselsdagen. Din fejring af dig selv lød dejligt. både med familie og med veninden.
    Ærgerligt at du har mistet dit smykke, jeg håber du finder det igen. God søndag til dig :-)

    SvarSlet