mandag den 2. marts 2015

Glemt

Jeg har haft en vandskade i køkkenet, som kommer fra terrassen på første sal.
Tømrerfirmaet har ventet på en rist, der skal sættes i oppe på terrassen.
Der har været temmelig koldt i mit køkken, for der er kun et lag tagpap ud til det fri.
Jeg rykkede dem i sidste uge, hvornår der sker noget.
De lovede at komme i dag.
Kl. 10 var der stadig ikke kommet nogen, så fat i telefonen.
Ups, "der fik du mig", sagde den søde unge mand i den anden ende.
Han ved godt, at de skal være færdig med at renovere inden torsdag, for da flytter min datter ind et par dage (jeg skal nemlig ud at rejse), og hun må ikke opholde sig i rum, der er under renovering.
Kl. 7 i morgen tidlig skulle de gerne møde op!!
Hm, jeg skal da vist tidlig i tøjet i morgen!!
Jeg holder meget lidt af, når mennesker ikke overholder deres aftaler - eller render fra dem!!

5 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så irriterende som at vente forgæves på håndværkere. Lad os nu se, om de kommer i morgen tidlig!

    SvarSlet
  2. Hrmpf. Det er bare ikke i orden!

    SvarSlet
    Svar
    1. De har vel en kalender lige som alle os andre!

      Slet
    2. Enig Ellen - det er bestemt ikke i orden. Jeg har heldigvis lært af min mor at skælde ud på en høflig måde.
      Ja, men de skal jo huske at skrive det ind i kalenderen, de fjolser!!

      Slet