torsdag den 19. marts 2015

I damecirklen

Torsdag aften er jeg til LOOP MAX - det er fitness i højt tempo med coach. Og det foregår i damecirklen, så damerne, der ikke træner LOOP MAX, er henvist til herrecirklen.
Jeg havde været savnet de sidste tre torsdage.
Og i dag gjorde jeg det bedste, jeg formåede - ikke noget med at hoppe eller bruge maskiner der kræver brug af knæ. Mit knæ har det fint, men det er hævet en gang imellem.
Jeg har været til træning ca hver anden dag og når jeg bruger en maskine til benene, kan jeg hurtigt mærke, at nu skal jeg ikke mere.
Det er et lattermildt hold jeg er på :-)
Puha, det har været en aktiv dag.
8 timers havearbejde sådan fordelt ud over hele dagen.
Solen lokker.
Der er altid nok at gøre i en stor have!!!

I går var jeg på mit frivillige arbejde. Skøn menu: falafler, blandet salat, og grøntsager på panden. Urteboller til. Og en ganske vidunderlig kage: chokolitkage - opskrift fra Tina i Israel. En ren kaloriebombe - sådan må det gerne være en gang imellem.
Selvom jeg kun var "på arbejde" i fire timer, synes jeg det er en smule hårdt - mest ved benene. Vi står jo op hele tiden, laver mad, serverer, rydder op, vasker op.
Det hele opvejes af de skønne mennesker, der kommer i cafeen. Og deres store glæde ved vores mad.
Der er et af medlemmerne, der har taget initiativ til en strikkecafe. Skønt, for en stor strikker som mig. Altid dejligt med ny inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar