søndag den 29. marts 2015

Drillerier

Det siges, at man skal holde sin hjerne i gang.
Det kan gøres på mange måder.
Spille
Krydsord
Lære et nyt sprog
osv osv
Jeg driller min hjerne ved at bruge venstre hånd, i stedet for den højre.
For 10-11 år siden kvaste jeg mit højre håndled, og gik med gips i 7 uger.
Jeg lærte mig selv at skrive med venstre hånd, og mine pennevenner klagede ikke over skriften, jeg var også selv tilfreds med min skrift - altså på slutningen af de syv uger.
Min Finn var lige god med både højre og venstre hånd til at skrue skruer i. Han skulle da ikke tro han var noget - det er jeg også blevet.
Det giver visse udfordringer i hverdagen...
Det eneste sted jeg ikke bytter om på hænderne, er hvor jeg skal skære med en skarp kniv.
Tænk nu, hvis....

1 kommentar:

  1. Det må være dejligt at kunne bruge begge hænder. Jeg bytter kun rundt i nødens stund.

    SvarSlet