onsdag den 25. februar 2015

Helt almindelig og kedelig



Da jeg var på håndarbejdsmesse den 1. februar købte jeg garn til blusen på billedet herover.
Jeg har syet den sammen i dag. Tænk at købe garn i starten af måneden og være færdig med blusen inden udgangen af måneden.
Den er helt almindelig og ganske kedelig, men lige sådan nogle bluser ELSKER jeg om sommeren.
Det er noget ret lækkert garn, 80%bomuld, 10%silke og10%polyamid.
Der kom lige et billede med af Black. Han bærer selv sit guf ind, vi har hentet hos dyrlægen.
Og billedet herunder er fra min hærgen i søndags, da jeg tændte bål i haven og brændte den gamle carportvæg. De var store og tunge - pladerne, det er godt at have kræfterne i orden til at flytte den slags.


1 kommentar:

  1. Hvor er du flittig, Kisser, både med håndarbejde og 'hærgen' - sikke et skønt udtryk :-)

    SvarSlet