tirsdag den 17. februar 2015

DOMINO

Snart kommer der en ny lille hund til i familien.
EN SORT  - eller lys - LABBERHVALP fra en kennel i Ringsted.
Min datter og svigersøn er skrevet op til en hvalp.
De har bestemt hvalpens navn: DOMINO.
Gad vist om jeg kan styre mig, når jeg ser de små hvalpe, for jeg har fået lov til at komme med ud at kigge.
Jeg ved, at jeg godt kan styre mig med selv at købe en ny hvalp, for jeg skal ikke have flere hunde i dette liv.
I juni i år er det 40 år siden den første hvalp kom her til huse, og jeg ville slet ikke eller nogensinde have hund, fordi jeg var bange for dem. Det er jeg så ikke mere.

6 kommentarer:

  1. Det bliver vel nok dejligt for jer at få en ny hundehvalp i familien! Og du kan jo nøjes med at nyde. Det er jo krævende med en lille ny, men de er slet ikke til at stå for :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. MADAME, ja noget måtte ske efter det kedelige med Herkules.

      Slet
  2. Hundehvalpe er farlige, man kan få vældig lyst til sådan et lille kræ :-) Vi overvejer også om vi skal have en ny hund eller om Istvan er den sidste hund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, ganske farlige og så kære :-)

      Slet
  3. Hvordan kan det være, du ikke vil have flere hunde? Jeg tænker, at Black jo ikke holder evigt (hvor gammel er han egentlig?) og så ville det måske være dejligt med en til at tage over?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, læs mit nye indlæg :-) Nej, ikke flere hunde her - vil gerne være helt uafhængig og kunne rejse når jeg har lyst...

      Slet