torsdag den 16. januar 2014

Hårdt arbejde og fodbad

Jeg ha været tidlig på færde i dag - ud på " hårdt" arbejde.
Jeg har været ude at grave kloakken fri, for jeg får nemlig besøg i dag af slamsugeren.
Jeg håber sandelig han kan løse problemet.
Forleden dag da jeg havde store vaskedag, løb al skyllevandet ud på gulvet....og ganske langsomt ud i kloakken.
Jeg fik fodbad.....
Det værste af det hele, når jeg vasker ( eller vaskemaskinen gør det) ligger al tøjet sorteret på gulvet..... Og det blev jo dejlig vådt. Det har jo ikke for godt af at ligge alt for længe vådt, så det snavsede tøj blev centrifugeret, og bliver så vasket i dag, når slamsugeren - forhåbentligt - har gjort sit arbejde.
Jeg håber også at den kan ordne mine ene køkkenvask. ( har to) som også er stoppet til.

2 kommentarer:

  1. Sikke da en omgang, jeg håber da, det løser sig, så du kan få vasket dit tøj uden også at få fodbad

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert, ja det var noget skidt. Alt er i skønneste orden nu igen.

      Slet