tirsdag den 1. oktober 2013

Overspringshandlinger - og i mit næste liv

I dag er fyldt med overspringshandlinger.
Fuldstændig som i eksamenslæsning....
Jeg har gjort rent.
Jeg har gået ekstra lang tur med Black til morgen.
Jeg har været ude at cykle ekstra langt - bl.a. til fiskemanden for at hente fisk til hunden m.fl.
Jeg gør ditten og datten.
Bare fordi
JEG GIDER IKKE PAKKE.
Det er ved at være sidste udkald - til LONDON.
Jeg gider godt rejse. Og jeg gider ikke pakke. Og det har jeg aldrig gjort.
Og så i mit næste liv
VIL JEG VÆRE HUND
der bare ligger og sover en skøn og velfortjent middagssøvn
uvidende om, at jeg i morgen skal opholde mig et andet sted
og der er sørget godt for mig og mit velbefindende.
Og mens jeg venter på at det rette "mood" skal indfinde sig, lytter jeg til musik med dem, jeg skal til koncert med om et par dage.

4 kommentarer:

  1. Og det forstår jeg så sandelig godt.
    Da vi skulle til Sjælland var jeg rastløs i flere dage forinden. Gad ikke pakke - gad ikke rejse. Og så skulle jeg jo kun over og nyde noget godt, og endda ikke så langt væk som dig.
    Men - når først du er kommet af sted, så vil du helt sikkert nyde det. Og ikke fatte at det kunne være så slemt at pakke :-)
    God fornøjelse med pakningen samt rejsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Johanne, det er altid rart, når der er noget god i den anden ende. Jeg har pakket nu, og det tager jo kun 20 minutter.
      Det bliver så godt at komme afsted.... Igen :-)

      Slet
  2. Jeg elsker at pakke til en ferie, men hader at pakke ud igen - alt det snavsede tøj ... :-(
    Rigtig god tur til London - jeg er overhovedet ikke misundelig, men hils byen fra en, der savner den :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg hilser 😊du kan smart lomme herover igen

      Slet