onsdag den 2. oktober 2013

Nede i Palma - og guitarmusik

Hele mit liv har jeg synes godt om guitarmusik.
I lufthavnen i Palma så jeg denne lille guitar.
Den er ca. 25 cm høj.
Og den er jer den lykkelige ejer af nu.
Jeg kunne også godt tænke mig et lille trommesæt.
Bare sådan for at markere min glæde ved musikken.
Jeg har arvet en lille kvartet fra min faster - i råhvidt porcelæn. Det står pænt inde i et glasskab, og det kommer af og til på bordet som pynt.
Det er en strygekvartet - og en der spiller klaver.
Ganske kært.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. ELSKER også musik. Og der går ikke en dag hvor jeg ikke lytter til musik. Wow skal du til London - hvor skønt. Hvem skal du til koncert med? Hader også at pakke men ingen vej udenom. Knus

    SvarSlet
  2. Fin guitar :) Det er skønt med musik :) Knus

    SvarSlet