onsdag den 23. oktober 2013

Flink cykelsmed

Jeg tog mit cykelbatteri under armen og kørte over til cykelsmeden I BIL.
"Jeg er utilfreds", var indledningskommentaren efterfulgt af et stort smil.
Og så fulgte en lang udredning....
Cykelsmeden satte batteriet til opladning og vil se efter et døgnstid.
Vi snakkede lidt mere om cyklen, og han er en ekstrem FLINK CYKELSMED
for han kommer forbi her på matriklen i morgen formiddag og undersøger cyklen, for noget tyder på en løs forbindelse.
Det er da mere end service, right?
Og skal cyklen til nærmere undersøgelse på cykelhospitalet, er cykelsmedens bil så stor, at han kan transportere den.
Jeg må altså trække på det store smilebånd, for min engel havde mange øgenavne (kælenavne) til mig, og et af dem var netop cykelsmed!!!

2 kommentarer:

  1. Heldigvis lever service stadig i ordets smukkeste forstand. I hvert fald nogen steder. Jeg håber, at den flinke mand finder løsningen, for en elcykel uden batteri er altså ikke lykken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ, den er ganske ubrugelig, så tung er den :-)

      Slet