mandag den 4. juni 2012

Ny PCer

For nogen tid siden blev der båret en ny computer ind på matriklen her.
Den har pænt stået ved siden af en anden jeg bruger dagligt.
Jeg skulle jo i gang med at bruge den nye. Det er jeg lige nu.
Ih altså, hvor er det nyt altsammen, med Windows 7 og ingen favoritter - og hvad er lige adresserne til favoritterne (læs: de mest brugte sider).
Og det VÆRSTE af alt, jeg skal finde det stykke papir, der fortæller hvordan jeg får kreeret den private e-mail adresse hos min egen teleudbyder.
Hvis jeg nu finder papiret og venter til svigerbarnet kommer med min nye slåmaskine lige om lidt, mon jeg så ikke kan få ham til at gøre det der nu er nødvendigt. Han er jo ekspert - også på det område.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at du har en svigersøn, der kan hjælpe, Kisser! Jeg håber, du hurtigt får løst problemerne og bare kan nyde den nye computer. Jeg har min egen helpdesk i form af Monsieur.
    Klem og en skøn dag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame: det er så skønt at have egen helpdesk :-)
    Ha en fin Grundlovsdag og klem

    SvarSlet