onsdag den 20. juni 2012

En herlig dag

Onsdagsfri er altså bare så godt.
Jeg har haft gæster til frokost, og det er som ren forkælelse sådan midt i ugen.
Jeg havde bare lavet lidt for meget mad, og jeg er sikker på Black vil glæde sig over at få serveret en dyrlægens natmad og mørbradbøf (uden løg!!).
Frokosten blev indtaget på terrassen, og vi måtte skynde os at spise færdig, for der blev for varmt, så vi kunne komme ud i haven under parasollen.
Lige om lidt skal jeg i biffen og se Nobels testamente og vi snupper lige en mere - 21 Jump Street.
I morgen skal jeg endelig til lægen og have kontrolleret min dropfinger. Den ser pudsig ud. Den skal nok blive god igen, når den er sluppet ud af sit "tøjr" - skinne og plaster.

4 kommentarer:

  1. Spændt på at høre hvad du synes om filmene.

    SvarSlet
  2. Onsdagsfridage er nemlig rigtig godt - hvor er det dejligt, at du nyder dem! Jeg er også spændt på, hvad du synes om filmene.

    Ha' en skøn sommerdag, klem!

    SvarSlet
  3. Mette: "anmeldelse" kommer senere på bloggen...

    SvarSlet
  4. Madame: onsdagsfri - det skulle jeg have gjort for mange år siden. Bedre sent end aldrig.
    Ønsker dig en skøn sommerdag - klem

    SvarSlet