søndag den 3. juni 2012

En tur til vandet

Dagens cykeltur - en tur til iskiosken nede ved stranden.
Uhm, den var skøn.
Og med udsigt til vandet var det hele perfekt.
Videre ud i verdenen bragte mig 17 km omkring i den nærmeste omegn.

Black var også "luftet" godt og grundigt inden.
Vi har gået 6 km i dag.
Overspringshandling - bare fordi græsset ikke trængte (læs: jeg gad bare ikke slå græs i dag).
Min svigersøn har købt en ny slåmaskine for mig, og den leveres om nogle dage.
Så skal der jo være noget at klippe.

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse skøn motion du har fået - dejligt at din nye cykel bringer dig vidt omkring og giver dig naturoplevelser.
    Klem og god mandag til dig, Kisser.

    SvarSlet
  2. Madame: det er dejligt at få motion på anden måde end bare ved at gå (og slå græs) :-)
    Jeg er meget glad for min nye cykel.
    God mandag og klem

    SvarSlet