lørdag den 24. november 2018

Puccini

Jeg har stor glæde af at gå i OPERABIO - i Imperialbio med 2 veninder, jeg deler glæden med.
I dag var det tid igen.
Vi så PUCCINIs
The golden girl (frit oversat fra italiensk).
Meget mærkeligt - vi blev alle overrasket, for operaen havde happy end.
Ingen af dem døde, selvom der var mega meget drama hele vejen igennem.
Sådan er de fleste af de gamle operaer jo bygget op, så det var en "nice surprice".
Vi kom ikke i Tivoli i dag eller ud at spise, for en af veninderne har fødselsdag, og den anden skulle med her til aften.
Det passede mig svært godt, for jeg var en smule træt efter selskabelighed her eneste dag hele ugen.
Da jeg kom til Køge, var der noget ventetid på bussen, så jeg kunne da lige bevæge mig hen i den nye gågade og købe en julegave.
Ih, hvor var det sødt og kært, det jeg fik købt.
Dejligt, når ønske og indkøb kan finde harmoni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar