fredag den 9. november 2018

Min fod

Min højre fod lever stadig sit eget stille og uvirksomme liv, og det betyder, at det er hele benet, der er i aktivitet, når foden skal bevæge sig hen over terrænet - inde som ude.
Der kommer ikke input til musklerne fra hjernen. Det er en nerve omkring mit knæ, der er usamarbejdsvillig, så musklerne virker som lammede.
Jeg har en hylde med drikkevarer, og også nogle to liters dansk vand. Da jeg "trak gardinet fra" (der er rød-hvidternede gardiner for), kom en af de to-liters med ud og ned - NED over mine højre tæer.
Det er ikke pænt at bande, det gjorde jeg altså....
Der er sandelig følelse i tæerne.

Jeg har altså drømt, at jeg en gang kommer til at gå normalt igen, og det sker ret ofte at jeg får opfyldt mine drømme.
Håbet er lysegrønt - som foråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar