søndag den 29. april 2018

Stunt - kemoheads - mug rugs

En smuk udsigt af Tryggevælde fra min cykeltur - lige kort før mit stunt.
Jeg kan heldigvis godt strikke, og jeg kan heldigvis også godt grine igen, uden at det gør nas i ribbenene.
Jeg har det flotteste blå mærke på bagdelen.
I går kom min datter og svigersøn, og det kære svigerbarn slog lige min græsplæne og gravede 3 store rosenrødder op - og fjernede 6 kvm ølandsbrud. Jeg lagde dem sidste år, og vil ikke have dem til at ligge der alligevel, så nu kommer de på lossepladsen.

Jeg har strikket huer til KEMOHEADS, som de kaldes.
Mit barn afleverede 105 huer til onkologisk afdeling på Riget i marts, da hun alligevel var til den kvartalsvise kontrol derinde.
Hun skal derind igen i juni, og målet er det samme.
Jeg har afleveret 25 huer til hende.

En veninde snakker meget om mug rugs. Hun kan ikke selv sy. Det kan jeg, så da jeg under et af mine talrige "oprydningsflip" i stofbunkerne faldt over noget stof i den brændte orange, som hun elsker, er det foreløbig blevet til disse fire styks. Flere er på vej.
Kedelige farver på billedet - de er meget mere varme irl.
De ser også lidt underlige ud... de er helt glatte, men quiltningen får dem åbenbart til at se sådan ud som på billedet.
4 ens forsider og 4 ens bagsider - der er dog ingen forskel på siderne, så kan hun jo vælge hvilken der skal vende op ad - alt efter humør.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar