fredag den 27. april 2018

En tur til London # 4

Lørdag var vi en tur til Portebello markedet. Det lå under 5 minutters gang fra hvor vi boede.
Lige pludselig peger sviger over på en butik (bag nogle boder), der handlede med silke og cashmere.
Vi skulle hen at kigge, og det hele så meget lækkert - og dyrt - ud.
Sandelig lige ved siden af lå 
HIGHLAND STORE KILTSHOP.
Ægte skotsk butik - med mange skønne varer.
Der skulle jeg ind - for at se om de havde en kilt.
Det havde de. Til 65 pund.
I tre forskellige længder. Min kilt går til ca. midt på knæene.
Jeg har ønsket mig en kilt i mange, mange år.
Har haft kig på dem, når Magasin har haft dem, men deres priser er lidt ublu (så vidt jeg husker).
De havde i ca. 10-12 forskellige klantern, og jeg forelskede mig hurtigt i Blackwatch klanens tern.
Jeg prøvede - uden på bukserne.
Hjemme på hotellet var den altså for stor, da jeg fik bukserne af.
Så heldigvis havde de også åbent om søndagen, så jeg var henne at bytte den til en størrelse mindre.
De ville ikke engang se min kvittering: I trust you, and I can see you bought it yesterday.
Jeg er glad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar