onsdag den 24. februar 2016

Ventetid - indlæggelse - og dagen derpå

Dagen i går med at fejre og overraske min lillebror var skøn, vidunderlig og dejlig.
Han blev MEGET overrasket - og dybt taknemmelig for det hele.
Hans kæreste ligeså.
Jeg gjorde mit bedste for at nyde hvert minut (jeg er ret god til at leve i nuet).
MEN
og hvorfor skal der næsten altid være et men?
Lige da jeg havde sat mig ind i min bil ved middagstid ringede min svigersøn, at min datter skulle indlægges.
Hun har mega svært ved at trække vejret.
Nogle timer senere var indlæggelsen suspenderet, fordi hendes afdeling på Riget er overbelagt.
I dag bliver hun altså indlagt. De skal bare lige finde en plads til hende.
Så jeg venter på hendes telefonopringning om at jeg godt kan tage af sted til Riget. Hun vil meget gerne have sin mor tæt på.
Hendes peakflow er faldet fra det normale 300 til 200, og det er meget lidt godt.
Min svigersøn er også syg af rigtig influenza, og han er ude af stand til at køre bil, så han bliver hjemme.
Ventetid ....
og det er ikke den søde ventetid

4 kommentarer:

  1. Nej, det er bestemt ikke den søde ventetid! Jeg håber på alt godt for din datter, Kisser.

    SvarSlet
  2. Åh nej. Jeg sender de bedste tanker i jeres retning

    SvarSlet