søndag den 5. juli 2015

Meget stille...

Her er meget stille.
Vindstille.
Tænker om det muligvis er stilhed før stormen - eller det lovede skybrud.
Ikke et blad rører sig på træer og buske.
Øv siger jeg bare, hvis varmen er på vej nedad.
Jeg kunne godt leve i et tropisk klima, og har stornydt det den sidste uge.
Og jeg er aktiv på trods af varmen.
I dag har jeg malet på mit udhus, pudset en masse vinduer, plantet alle mine blomster fra torvedagen i går og været på havearbejde  - godt nok i den lettere ende.
Uhm, maden smager skønt, når den bliver fortæret udenfor - i træernes skygge.
Jeg har fundet mit røde patchworktæppe frem igen. Jeg startede på det for 3 somre siden, og syer kun på det ude på terrassen om sommeren. Der er en bid vej igen. Det består af sekskanter - sat sammen til en blomstermark.
Vandtønden er ved at være tom, så kom bare an regn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar