lørdag den 4. juli 2015

Godt sovehjerte

Jeg læser og hører meget rundt omkring om hvordan folk har svært ved at sove i denne hede.
Jeg sender tak derhen, hvor den nu rammer - for mit ekstremt gode sovehjerte.
Ude i den friske luft fra morgen til aften gør mig træt, og jeg sover så fortrinligt hele natten.
Og dog - i nat vågnede jeg fordi jeg fik månelys i øjnene.
Månen strålede det bedste den har lært, og lige ind gennem en af mine terrassedøre på førstesalen.
Det var et vidunderligt syn, for der var få lette sommerskyer omkring den og imellem mit syn og månen stod naboens to flotte grantræer.
Hvor ærgerligt, at jeg ikke kan finde ud af at fotografere om natten - det var et fantastisk flot syn.
Det er nu gemt godt i min egen hukommelse.
Naturens vidundere - dem findes der mange af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar