De skriver til mig:
Køge
Kommune beklager, at du er faldet på cykelstien.
Jeg
har i dag besigtiget stedet, og kan godt se snublekanten, vi undersøger hvad
der kan gøres på stedet.Det vil være fornuftigt, hvis du anmelder faldet til din egen fritids- og ulykkesforsikring – bliver der senere hen problemer efter faldet kan din forsikring kontakte Køge Kommune v/ (navn udeladt af blogejer), som varetager kommunens forsikringsanliggender.
Jamen jamen, hvor er det godt.
Det kan altså godt betale sig at klage :-)
Godt du skrev til dem - håber dog ikke du får problemer efter faldet. Knus
SvarSletAnette, har anmeldt det til min forsikring, og de synes jeg skal til fys....
SletNæ, der skal vist mere til end et fald til at slå mig af pinden :-)
Knus
Hold da op, de har virkelig været hurtige til at behandle din klage; det er da en imponerende svartid de har hos dig.
SvarSletHanne, det er så skønt med hurtig sagsbehandlingstid, og svar til mig fra teknik og miljø - det rette ord: imponerende.
SletDet er da god service. Og hurtig.
SvarSletHåber du slipper for men :0)
Kari, jeg kan dårligt forestille mig at jeg får nogen men... min forsikring siger, at jeg kan få al den fys hjælp jeg behøver. Det blive nok ikke nødvendigt.
SletJeg er temmelig begejstret for Køge Kommunes hurtige og gode service.
Flot service fra kommunens side. Det var der mange andre der kunne lære noget af. Den service har vi ikke her og det er mega store huller eller manglende riste i kloakker.
SvarSletPia, hvor er det dog ærgerligt at høre om huller og manglende riste. Det kan jo være ganske farligt...
SletDet var vel nok dejligt, Kisser! Sikke en fin service. Jeg håber, du ikke har mén af faldet. Klem og rigtig god fredag!
SvarSletMadame, ja det er dejligt at opleve så hurtig reaktion.
SletGod fredag og klem