lørdag den 16. november 2013

Sorg og glæde

I går aftes stod der "sorg og glæde" på filmplakaten.
Mon den behøver nærmere præsentation?
En af BIF vennerne forudsagde, at vi godt kunne finde lommetørklæderne frem.
Meget mærkværdigt, men jeg fældede ikke en eneste tåre.
Den anden BIF ven ser ganske anderledes på emnet end os to andre, for det er hendes hverdag på arbejdet. Så vi stiller jo tusind spørgsmål til virkeligheden og får gode svar.
Der var megastille i biografen, som filmen løb hen over lærredet.
Den greb os alle om hjertet.
Da den sluttede, mærkede jeg lige efter i mavefornemmelsen, og der er absolut intet til eftertænksomhed.
Vildt underligt, for det er jo en voldsom historie.

4 kommentarer:

  1. Vil det sige, at filmen ikke gjorde dybt indtryk på dig? Jeg har kun læst om den og tør vist ikke gå ind og se den. Klem og rigtig god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, nej det gjorde den ikke. Og jeg forstår det bare ikke, for det er jo et voldsomt emne.
      Det er meget svært at anbefale, så jeg undlader.
      Jeg er stadig et stort spørgsmålstegn over min egen reaktion.
      Ønsker dig en god lørdag og klem

      Slet
    2. Jeg skal se filmen i ugen op til jul. Troede også at jeg skal have lommetørklæder med - og nu bliver jeg da endnu mere spændt på at se filmen. Et voldsomt emne ja - men jeg forventer da, at mine egne følelser rækker til accept.

      Slet
    3. Johanne, jeg er spændt på at hørenom din reaktion på filmen.

      Slet