mandag den 11. november 2013

Kvinder og teknik

Jeg har haft min computer med ude i byen i dag - for at lege økonom og lave regneark!!
Da jeg kom hjem, skulle jeg lige ordne alle ledningerne bag musikanlæg og TV, og flytte det ene trådløse netværk. Og tilslutte en DVD afspiller mere.
Al ting gik da i uorden.
Moderne fjernsyn ordner selv alt det fornødne, og jeg skulle lige teste den sidst installerede DVD afspiller. Fint billede OG INGEN LYD.
Heller ingen lyd på den anden DVD afspiller.
Det tilbageværende netværk virkede heller ikke.
Heldigvis er min svigersøn kun et telefonopkald væk, og han hjalp mig på rette vej med netværket.
Den ene DVD afspiller er fjernet igen!! Og når svigerbarnet kommer forbi, er han rette mand for at hjælpe med at installere begge to.
Var der nogen der sagde "kvinder og teknik"?
Og i øvrigt er ledninger noget fanden har skabt for at irritere!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar