lørdag den 16. november 2013

Fordele og ulemper

Her i hytten har musik altid haft en høj prioritet.
Tilbage i de gode tressere, da mit livs kærlighed og mig flyttede ind i en lejlighed midt i Nyboder - uden at være Nyboder - med jævnstrøm, skulle vi da have musik.
Der blev anskaffet en anordning, der lavede strømmen om til vekselstrøm, så vi kunne høre vores musik.
Heldigvis vidste min engel ALT OM STRØM.
Jeg tænker på, hvad han ville synes om vore dages muligheder.
Det er næsten uhyggeligt så mange muligheder der er.
Mit valg er indkøb af CDere. De bliver kopieret til computeren og videre over til de transportable enheder. (Og det er lovligt).
Jeg er god til at bruge AIRPLAY på mit musikanlæg.
En af de store ulemper er, når min telefon ringer eller der klinger en SMS ind, går musikken i stå.
Tjah, det kan jo have sine fordele....
For så bliver der stille i huset...
Når SMS er besvaret eller telefonsamtalen er slut, fortsætter musikken.

4 kommentarer:

  1. Det er smart med alle de muligheder, vi har nu om stunder! Jeg sender et blik til min store stak LP'er, som aldrig bliver spillet mere, for det er jo nemmere at høre musik som du gør, eller som her hvor vi bruger Spotify. Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame det er udviklingen... Jeg ville også gerne bruge spotify, men nårnjeg bliver ægte pensionist er der ikke råd til det.
      Klem

      Slet
  2. Airplay er så godt. Jeg bruger det flittigt - kombineret med telmoremusic, som jo giver mig alt, hvad jeg kan ønske mig. Her i huset har vi dog det lille minus, at microovnen snupper musikken. Hvorfor ved jeg ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, det er da vildt underligt med mikroovnen!!

      Slet