torsdag den 28. november 2013

At blive til grin

mest for sig selv - er ret så fornøjeligt.
Min fastnettelefon har flyttet plads - ude i mit køkken.
Fastnettet har 3 stationer og der er kun en der virker, og det er den der er placeret i køkkenet.
Og det er her jeg opholder mig mest.
Telefonen lå på spisebordet, og telefonen ringede.
En telefon eller en fjernbetjening - de ligner jo hinanden til forveksling, så jeg snuppede fjernbetjeningen - og KUNNE OVERHOVEDET ikke forstå hvorfor den ikke ville svare.
.....
Jeg fandt telefonen og kunne dårligt sige god dag for bare grin....
Det var mit barn, der tørt kunne konstatere, at jeg er nået stadiet lige før plejehjemmet!!

5 kommentarer:

  1. Herlig historie - men lige en ting, har du i tv i køkkenet også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne ja jeg har et tv hængende og det duer ikke mere. Det er kun et spørgsmål om at få taget det med men der følger ko reparationer i kølvandet.

      Slet
    2. Hanne ja jeg har et tv hængende og det duer ikke mere. Det er kun et spørgsmål om at få taget det med men der følger ko reparationer i kølvandet.

      Slet
  2. Skøn historie - du og Z er gode til kærlige drillerier :-)
    Ha' en hyggelig fredag! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, fredag er ganske hyggelig. Jeg laver mad og julepynter.
      Og den sorte fjernbetjening er skiftet med den hvide fjernbetjening (til musikanlægget i stuen), så der er ingen fejltagelser i dag.
      Ja, man kommer langt med humor.
      Også en hyggelig fredag til dig og klem

      Slet