fredag den 29. maj 2020

Parkering

Jeg er flyttet ind til noget nær bymidten i Køge, og her er betalingsparkering.
Det er jo helt OK, der skal jo tjenes penge på snart sagt alt....
Køge kommune har sine regler, og man kunne købe dagslicenser.
Fra starten af maj har kommunen overdraget parkeringen i min afdeling af byen til Køge Kyst, og de har nogle helt andre regler.
Som en af medarbejderne hos EasyPark udtrykte det, når et firma overtager noget, skal de altid lave rav i den.
Jeg kan ikke købe dagslicenser hos Køge Kyst. Det er timebetaling fra ende til anden (8 kr. i timen).
MEN jeg kan købe en månedslicens eller årslicens til en bestemt nummerplade til en ganske rimelig pris.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor der skal være forskel på at bo i forskellige dele af byen....
Pønser på et læserbrev til lokalsprøjten...
Men regler er jo til for at omgås...
Jeg kan ændre nummerpladen hos parkeringsselskabet for hvert besøg, jeg kan bede folk om at hente mit invalideskilt, så parkerer man gratis...
Bare fordi jeg synes, at det er unfair at pålægge mine gæster en udgift ved at besøge mig.

4 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke diskutere det moralske i dine overvejelser vedr. dine gæsters betaling for parkering, men bare oplyse at afgiften for uberettiget at anvende handicapskiltet er langt højere end den normale p-afgift.
    Mvh.

    SvarSlet
  2. Excellent read, I just passed this onto a friend who was doing some research on that. I will learn a lot of new stuff right here! Best of luck for your next blog! I hope the next will also be a interesting as this one. I would suggest you to grow your business. We provide services for SEO for Dentists, the SEO would be a great boost to your business. Visit my website for more information.
    https://www.g2.com/products/review-express/reviews

    SvarSlet
  3. Appreciate the recommendation. Will try it out.

    SvarSlet