lørdag den 16. maj 2020

Succes

Hvor er det en dejlig følelse, når noget lykkes.
Siden jeg er flytter ind og har fået ny internetudbyder, har jeg dagligt søgt efter internettet til min radio.
Endelig i dag lykkedes det at “fange” det.
Jeg gætter på, at det er fordi jeg har bestilt en TV pakke hos udbyder, og teknikeren har været på spil.
Så skønt at høre musik i højttalerne igen. Musik er til stor glæde for mine ører.
Det skal også blive godt at se TV igen på et fjernsyn.
Og så har jeg aftalt med en god ven, at de henter en af mine sofaer, så jeg kan sidde ordentligt uden at jeg kan blive øm i bagdelen...

4 kommentarer:

  1. Det var dejligt, at du kan bruge din radio igen, Kisser. Musik er også en stor glæde for mine ører. Ja, det må være så rart at se tv igen på et fjernsyn. Jeg har lige opdaget, at Downton Abbey sendes igen.

    SvarSlet
  2. Når man er lidt bundet som du er, må det da også være irriterende ikke engang at kunne se 'ordentligt' tv. Godt du fik det til at lykkes.

    SvarSlet