lørdag den 5. oktober 2019

Downton Abbey

Jeg så filmen i biffen i går aftes.
Jeg nød hvert et minut af den.
Det var en skøn og fin afslutning på en supergod serie.
For min skyld kunne den godt have varet et par timer mere.
De spiller så godt alle sammen, og det er jo lidt ligesom vi kender hinanden.... nok mest fra min side.
Maggie Smith er fremragende. Ganske godt klaret af en dame på 84 år.
Jeg elsker den film, og den står på min ønskeliste, når Amazon en gang frigiver den.
Den får alle de stjerner som overhovedet findes på himlen fra mig.
Det var rart at komme i biografen igen. Veninden og jeg har sidst været i biografen i marts i år, så det var et kært gensyn.
Der var næsten fuldt hus i 2 af salene, og vi blev lukket ud på samme tid, så der var trængsel.

1 kommentar:

  1. Den var nemlig god, var den. Pudsigt nok var der næsten ingen i biografen, da vi så den - måske fordi vi tog forestillingen kl. 20.

    SvarSlet